Ultimate magazine theme for WordPress.

منظره ای از لووسین

منظره ای از لووسین اثر کامی پیسارو

اسم اثر: منظره ای از لووسین – اثر کامیل پیسارو – کل اثر

یاکوب آبراهام کامی پیسارو (Jacob Abraham Camille Pissarro) (زاده ۱۰ ژوئیه ۱۸۳۰ – درگذشته ۱۳ نوامبر ۱۹۰۳) نقاش دریافتگر (امپرسیونیست) دانمارکی-فرانسوی بود.

کامی پیسارو نقاشی است که نه تنها او را بنیان‌گذار دریافتگری (امپرسیونیسم) می‌دانند، بلکه وی را استاد چهار نقاش بزرگ پسادریافتگر، از جمله سزان، گوگن و ون‌گوگ، می‌خوانند.

او از استادان پل گوگن بود. رنوآر چهره‌نگاره‌های پیسارو از مردم عادی را انقلابی می‌خواند. وی تنها هنرمندی بود که آثارش بین سال‌های ۱۸۷۴ و ۱۸۸۶ در هر هشت نمایشگاه آثار دریافتگرانه پاریس به معرض نمایش درآمدند.

درباره اثر منظره ای از لووسین

در چند صد متری خانه اش ، کامیل پیسارو منظره ای از دهقانان را که در باغی سایه دار و جنگلی در کنار گروهی از خانه های روستا کار می کردند ، نقاشی کرد. در پیش زمینه ، زنی با یک سطل مکث کرده تا با پسر جوانی که کیف مدرسه اش را روی شانه های خود دارد صحبت کند. آسمان خاکستری و درختانی که برگ های خود را از دست می دهند ، پاییز بودن این منظره را نشان می دهد.

اسم اثر: منظره ای از لووسین – اثر کامیل پیسارو – بخشی از اثر

پیسارو با نقاشی در هوای آزاد در کنار کلود مونه و پیر آگوست رنوار ، روش جدیدی را برای شکستن سطوح با ضربات قلمو به آرامی دنبال کرد. این تکنیک انقلابی ، سنگ بنای امپرسیونیسم ، به فهمیدن اینکه نور و حرکت چگونه بر درک اشیا تأثیر می گذارد کمک می کند. پیسارو بوم را به زمینه ای از بافت و حرکت تبدیل کرد. نوع ضربه قلمو با توجه به بافت و فرم جسمی که توصیف می کند متفاوت است. به عنوان مثال ، انبار کاه باضربه های قلم مویی به شکل نی رنگ آمیزی می شود ، برگها با لکه های دندانه دار رنگ تصویر می شوند و دیوارهای گچ بری با ضربات پهن و صاف به تصویر کشیده می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.