Ultimate magazine theme for WordPress.

فراخوان مسابقات استعدادهای ناب

 ۱۳۹۸/۴/۲

در این رویداد آثار بیست هنرمند منتخب در کلن آلمان به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش گالری آنلاین، مسابقات استعدادهای ناب و درخشان، توسط Imcologne سازماندهی شده است و یکی از بزرگترین نمایشگاه های هنری برای طراحی داخلی در سراسر جهان و یکی از معتبر ترین جوایز طراحان جوان است.

در طول شانزده سال گذشته، ۴۵۶ محصول از ۵۰۳ طراح بین المللی در نمایشگاه سالانه ارائه شده است.

این مسابقه در دوره هفدهم خود در سال ۲۰۲۰، تا ۲۰ طراح یا گروه طراح را به کلن دعوت خواهد کرد تا نمونه های خود را به نمایشگاه طراحی داخلی در نمایشگاه ویژه رقابت با استعدادهای ناب ارائه دهند.

از میان تمام محصولات که از گروه های محصولات، مبلمان، لوازم خانگی، نورپردازی، کفپوش، کاغذ دیواری و منسوجات، لوازم آشپزخانه و خانه های هوشمند، ارسال میشود؛ هیئت داوران، ۲۰ نامزد را انتخاب خواهد کرد که آثار آنها در نمایشگاه نمایش داده خواهد شد و از آن میان سه جایزه به سه هنرمن منتخب اهدا میشود.

علاوه بر این، جایزه مخاطب در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار اهدا خواهد شد و برنده انتخاب شده توسط رای گیری عمومی توسط رسانه های اجتماعی انتخاب خواهد شد.

تمام طراحان انتخاب شده برچسب “Pure Taleents Contest Nominee” را دریافت می کنند که می تواند برای اهداف ارتباطی خود استفاده شود.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ در نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، تمامی طراحان به کلن دعوت می شوند و یک حمایت مالی شخصی برای سفر و اقامت طراحان و همچنین حمل و نقل محصولات انتخاب شده از طرف برگزار کننده، فراهم می شود.

سه برنده اول این مسابقه به ترتیت جایزه ی ۳۰۰۰ یورویی ، ۲۰۰۰ یورویی و ۱۰۰۰ یورویی را دریافت خواهند کرد.

رقابت برای طراحان دانشجویان و طراحان طراحی شده است که در سه سال گذشته (بعد از ۱ ژانویه ۲۰۱۶) فارغ التحصیل شده اند باز است.

تیم های شرکت کننده بیش از سه نفر عضو نداشته باشند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۱ شهریور ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.